برخی از دانش درباره دیالیز و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : Andy

برخی از دانش درباره دیالیز و پیوند کلیه

امروز ما به شما برخی از دانش در مورد درمان اوره، دیالیز و پیوند کلیه می گویند:
 
در چین، حدود 130 میلیون نفر مبتلا به بیماری کلیوی وجود دارد. طب غربی بیماری های کلیوی مانند بیماری های مختلف را درمان می کند. اکثر بیماران متاسفانه بیماران مبتلا به بیماری های حاد یا متوسط ​​را به خطر می اندازند.
 
در میان آنها صدها میلیون بیمار مبتلا به اورمی هستند که نیاز به همودیالیز دارند - فقط ادرار کردن. آنها مجبور به دو بار یا سه بار در هفته برای چندین ساعت به دیالیز میروند، هر بار چند صد دلار یا هزار دلار. هزاران یوان در هر ماه یا ده ها هزار یوان، هر سال به ده ها هزار یوان به 100000 یوان بیمارستان تحویل داده و باید برای زندگی یکسان باشد.
 
اگر چه دیالیز صفاقی ارزان تر است، شما می توانید آن را در خانه انجام دهید، اما حداقل دو بار در روز، حدود یک ساعت در یک زمان انجام دهید. با لوله گذاری شکمی، بسیاری از تابو ها و ناراحتی ها، بدن باید فرصتی برای اجرای بیمارستان داشته باشد.
 
برخی از دانش درباره دیالیز
 
هزینه های دیالیز بیش از حد باعث می شود خانواده های بسیاری به سادگی قادر به پرداخت آن نیستند. به منظور مقرون به صرفه بودن، در دو سال گذشته، دولت نسبت هزینه خدمات دیالیز را به بیش از 90 درصد افزایش داده است. تنها بیمارستان ها و پزشکان پول می گیرند. من فقط می ترسم که بعد از اینکه شیرینی را طعم شیرین خواندند، مردم بیشتر از بیماری کلیوی رنج می برند و می توانند اورمیا باشند.
 
اگر چه دیالیز بسیار گران است، این ادرار کردن مکانیکی مصنوعی بسیار مقرون به صرفه با ادرار طبیعی بدن است - سموم حذف شده خسته نشده اند و مواد مغذی حفظ شده را نمی توان حفظ کرد، بنابراین برخی از بیماران همیشه ضعیف تر و ضعیف تر می شوند. تا آنکه کاملا مرده بود
 
برخی از دانش درباره جایگزینی کلیه
 
راه دیگر که طبقۀ غرب برای بیماران اورمیک فراهم می کند این است که کلیه های خود را رها کرده و آنها را با یکی از کلیه های خود جایگزین کنند. پیوند کلیه نه تنها گران است، بلکه دهها هزار یوان هزینه های جراحی در آن زمان و ده ها هزار دلار در کنترل نرخ رد هر سال بعد از عمل است. اثر درمان به طور کامل قادر به تضمین است و تعداد کمی از افراد وجود دارد که می توانند برای مدت ده سال زنده بمانند.
 
با وجود این، بسیاری از بیماران اورمیک هنوز از پروتکل کلیوی استفاده می کنند. با توجه به تعداد زیادی پیوند کلیه مورد نیاز، اهداکنندگان کلیوی داوطلب بسیار کم هستند که منجر به کمبود منابع کلی کلیه می شود و بازار زیرزمینی برای همه جنایات کثیف بسیار موفق است.
 
بنابراین با توجه به شرایط اخیر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی امید برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امیدوار است، این درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران از دیالیز و پیوند کلیه با روش های سم زدایی سیستمیک و کمک به آنها کلیه خود را بهبود می یابند تابع گام به گام، و سپس اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات دقیق تر لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
 
پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com
 
WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: